kabinma farsad's profile

خرید کلایمر

کلایمر سیستم تعلیق یکی دیگر از اصطلاحات رایج این سیستم داربست معروف است که در پروژه های پشت بام و نصب صنعتی گزینه ای بسیار مقرون به صرفه و انعطاف پذیر است. اگرچه در این مقاله انواع مختلف و اجزای سیستم های داربست معلق مورد بررسی قرار خواهد گرفت. داربست مرحله تابدر هر انتهای سکوی خود کابل / سیم متصل به آویز / رکاب دارداین کابل ها از داربست معلق پشتیبانی می کنند. از موتور الکتریکی برای بالا بردن یا پایین آمدن سکو با توجه به شرایط موجود استفاده می شود. اگرچه می توان آنها را به روش های مختلف برای اهداف مختلف پیکربندی کرد، اما معمولاً داربست های معلق مرحله ای در نوسانات توسط شرکت هایی استفاده می شوند که در بازسازی نمای سازه های بلند مرتبه مشارکت دارند. برای اطلاعات بیشتر حتما وبسایت: https://tehrankelaymer.com/Buy-Climber را ببینید.
انواع کلایمر
 کلایمر  معلق دو نقطه ای (مرحله نوسان)
 مرحله چرخش متداول ترین نوع داربست معلق است. توسط کابل ها یا طناب هایی که به رکابهای هر طرف سکو متصل شده اند، از یک ساختار بالایی معلق می شود. اگرچه به طور معمول در واشرهای پنجره ای استفاده می شود، اما نقش اصلی را در ساخت و سازهای بلند دارد. یک مرحله تاب که به نمای خارجی ساختمان متصل است، یک دید معمول برای عابران پیاده و رانندگان در یک شهر شهری است.
 کلایمر  سوارکاری
داربست Catenary نوعی داربست معلق است که متشکل از یک سکوی کاری است که توسط دو طناب موازی و افقی پشتیبانی می شود. این طناب ها به اعضای سازه ای ساختمان مانند تیرها و ستون ها متصل می شوند. کارکنان شاغل در اجاره باید برای جلوگیری از حوادث خطرناک مجهز به سیستم شخصی برای سقوط باشند.
کلایمر  شناور (کشتی)
 شناور یا کشتی یک داربست معلق است که متشکل از یک سکو است که بر روی دو حامل موازی قرار گرفته است. یک کشتی با کمک طناب هایی با طول ثابت از یک سازه هوایی آویزان می شود. برخی از الزامات ایمنی را باید هنگام کار با شناور در خاطر داشته باشید.حاملانی که از یک سکو پشتیبانی می کنند باید حداقل شش اینچ از هر دو طرف امتداد داشته باشند. کارکنانی که روی شناور کار می کنند باید مجهز به سیستم دستگیری سقوط شخصی باشند تا از حوادث خطرناک جلوگیری کنند.
کلایمر  داخلی آویزان
 اینها شبیه داربست شناور هستند. تنها تفاوت این است که یک شناور از یک تیر یا ستون آویزان است. در حالی که داخلی آویزان از دو عضو ساختاری جداگانه معلق است.
کلایمر  چند سطحی
همانطور که از نام آن مشخص است، این نوع داربست از چندین سطح در ساختار
خرید کلایمر
Published:

خرید کلایمر

Published: